Shkup, 20 shtator – Bilbordet që gjatë vikendit ishin vendosur nëpër Shkup, si vazhdim i zënkës publike mes kryetares së qytetit të Shkupit, Danella Arsovska dhe VMRO-DPMNE-së, parti e cila mbështeti kandidimin e saj, nuk i ka porositur Arsovska por LSDM-ja, informon Zhurnal.
Këtë e kanë konfirmuar nga vet partia e LSDM-së, ku në një përgjigje për “Fokus” thonë se ata kanë porositur 25 bilborde për të treguar të vërtetën.
“LSDM në 25 bilborde në Shkup vetëm e tregoi të vërtetën të cilën shkupjanët shumë mirë e dinë, ato janë arsyet e përpasjeve në VMRO-DPMNE, para tenderë dhe duart në mjaltë”, thonë nga LSDM.
Bilbordet janë në pronësi të kompanisë “Akcent Media”, pronar i të cilit është Filip Spasovski. Ai tha se nuk guxon të publikojë sekrete pune në opinion.
Për momentin nuk dihet sa para LSDM ka harxhuar për vendosjen e bilbordeve edhe pse partitë fitojnë para nga buxheti i shtetit.
Bilbordet me fotografinë e Mickoskit dhe pyetjen ku është kryetari “shpic”, gjatë vikendit u vendosën në Shkup ndërsa fotografi të shumta u publikuan në rrjetet sociale.
“Para, tenderë dhe interese biznesi të Mickoskit dhe VMRO-DPMNE-së. A për këto u përplas me qytetin e Shkupit? 136 milion euro!”, shkruan nëpër bilborde./Zhurnal.mk