Agjencia Zhurnal.mk.

Raporti mësues-prind bën që nxënësit të jenë mirë me mësimet

Një studim kohëve të fundit zbuloi se marrëdhëniet e forta mes mësuesve, prindërve dhe nxënësve në shkolla ndërtojnë besim dhe nxisin arritjet akademike të studentëve.

Kjo marrëdhënie ka shumë gjasa të përmirësojë kapacitetin e mësimit të studentëve sesa mbështetja financiare, sugjeron ky studim, transmenton Klan Kosova.

Studimi gjeti se kapitali social kishte një efekt 3-5 herë më të madh se kapitali financiar në leximin dhe matematikën e fëmijëve të shkollave fillore. Kapitali social është emri i dhënë në rrjetin e marrëdhënieve ndërmjet zyrtarëve të shkollës, mësuesve, prindërve dhe komunitetit që ndërton besimin dhe normat që promovojnë arritjet akademike.

Ekipi përdori performancën e studentit të klasës së katërt të mandatuar nga shteti bazuar në testet e leximit dhe matematikës për të matur të nxënit e nxënësve.

Rezultatet treguan se mesatarisht, shkollat ​​që shpenzonin më shumë para kishin rezultate më të mira se ato që shpenzonin më pak. Megjithatë, efekti i kapitalit social ishte tre herë më i madh se kapitali financiar në rezultatet e matematikës dhe pesë herë më i madh në rezultatet e leximit.

“Kapitali social nuk ishte vetëm më i rëndësishëm për të mësuar se sa shpenzimet mësimore, por gjithashtu më e rëndësishme se varfëria e shkollave, përbërja etnike apo arritja e mëparshme”, tha Goddard.

Related posts

Raporti i Komitetit Evropian kundër Torturës: Në Shutkë, Prilep dhe Shtip janë përmirëuar kushtet, në Idrizovë gjendja alarmante

I Z

Gjërat që duhet t’i keni në mendje kur e zgjidhni karrierën tuaj

D V

Shkencëtarët pranojnë se birrat e forta janë më të shëndetshme për një arsye

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy
Clicky